torsdag 10 december 2009

Tärnor

Petronella & Alicia som tärnor :) Var ju & tittade på dem i skolan tidigt i morse , så det var att gå upp kl 06:00. Lite hårt efter 5 h bakandet som nog tog kål på mej *känna mej gammal* haha. Sedan har jag även hunnit haft besök av Anneli & William. Tränat ett pass pilates å bjudit dem på lunch. Curryfräs med nudlar & wookgrönsaker blev det. Både snabblagat & gott.
Mange har åkt i väg på kursen så ser väll han om ett dygn.Kursen var visst i Skåne så det förklarar ju varför dem skulle flyga :P. Sedan ska han till Skåne igen på måndag. Vet inte än om det blir lång eller kort vecka dem kommer att köra.
Hinner nog inte se Mange såå mkt i morrn . Kursen är på natten så han lär få lov att sova ett par timmar på eftermiddagen . Sedan på kvällen ska han på julmiddag på brandstationen . Jag ska ju på glöggkväll hemma hos Jonas W på byn med Cilla & Emma. Barnen ska vara med sin farmor & farfar i Väsa. Vår glöggkväll var planerat långt innan Mange sa nått om brandstationen så.. då fick de bli så.
Får ju ibland mer respons t.om på mina längre inlägg så fick bli ett sån´t i dag *hehe*. Undra om jag kommer att slöa till helt här på eftermiddagen nudå eller om jag kommer att orka va mer produktiv *hehe* Lär väll va tveksamt det. I kväll ska jag väll ha lite mysig tv-kväll för mej själv med mammas pojkar ( kanske t.om är final?) & sen om det är "Criminal minds" kanske.. Hope so.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Wysteriia sa...

Nej jag vaknade prick 14 idag ;) Helt sjukt men även om jag går o lägger mig så ligger jag o vrider o vänder på mig till 6 typ..sen sover jag prick 8 timmar..förut vaknade jag vid 9-10 av min inre väckarklocka nu vaknar jag fan alltid 14 :( Efter helgen måste jag vända på dygnet!!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)