torsdag 17 december 2009

Helg :)


Nu sitter mannen min förhoppningsvis på flyget hem från Skåne. Man får ju inte använda mobil på flyget så jag antar att han sms:at om han inte kommit med flyget :P Jag vet att han sa Halmstad men de var faxx Helsingborg han var i *haha* Snacka om koma! han e både orts & dagvill :P Dekorerar med en bild från i april typ på en trött Mange.
I dag är det -22 grader här! Skickade precis Petronella till skolan & packa på henne ett par klädlager.
I går var jag verkligen seg med förkylningen :/ la mej i sängen direkt efter jag nattat barnen, Petronella var dock vaken med mej på mitt rum & kollade på "Bonde söker fru" .Hennes favvo program.
I morrn hoppas jag ha piggnat till för behöver verkligen orka åka i väg & handla mat.
Gick bra med Mira & andra vaccinarionssprutan iaf, inga biverkningar nu heller. Hon sa en gång på kvällen att det gjorde ont i armen men that´s it. Just nu målar hon & Alicia målarbok, det är dem helt galna i. Mira har blivit jätteduktig på det nu också :)

1 kommentar:

Carita sa...

Skönt att Mira inte fått några biverkningar iaf :] Jag hoppas du blir frisk snart! Segdragen skit verkar du ju ha :(

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)