tisdag 8 december 2009

Finally some luck!

Ska snart sminka mej lite åtminstone så jag vågar visa mej på Annelis ljusparty :P Ska köpa dem där glöggluktande juliga ljusen :). Ska gå hem därifrån sen så hoppas att det inte är allt för slaskigt & blött. Har varit där nere på förmiddagen också & tränat pilates och lite yoga. Blev bjuden på god mat oxå :) kanske lite självberömmande att säga då det var jag som gjorde pastasåsen *moahaha* :) det vart en ostsås med bacon, broccoli,lök, cremecheese krydda, parmesan, vanlig ost & trattkantareller med spagetti till :)
Mange är from torsdag tillbaka på sitt gamla jobb minst fram till jul *wiiiii* Äntligen lite TUR! Han gar då på en 2 dagars kurs i Kristinehamn. Sedan ska han jobba på natten med likriktare. Inte för jag har så stor koll på dem olika mastdelarna X) men ni kanske har :P hehe.
Blir att inhandla lite mat i morrn då :) På eftermiddagen bort till Cilla med dem stora barnen å julbaka lite.

3 kommentarer:

Gabby sa...

Ljusparty och glöggljus... hur mysigt lät inte det på en skala?? =)

pim sa...

Vågar visa dig? kul att mange fått lite jobb :)

Tezzy sa...

Jobba nattetid som LIKriktare låter fruktansvärt äckligt faktiskt, haha.

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)