tisdag 15 december 2009

Ny dag.. *räkna ner *

Mira sötan får dekorera dagens inlägg. Hon hade visst fått de kallt på rummet i natt, säkert tappat täcket för hon kom in till mej. Så hade sällskap av både henne & en 2 katter minst. Täppt i näsan & slut på nässpray så får va glad att det gick så pass bra som det gjorde att sova. Om nån timme dyker Anneli & William upp igen också för lite mer yoga :) Får se hur mkt jag klarar idag.Försöker att droga halsen med lite grönt mint té nu iallafall.
Räknar bara ner dagarna tills Mange är hemma igen.. Fredag nångång. Nästa vecka vet jag inte vart han ska vara & jobba men inte Skåne iaf.Fast det var föressten i Halmstad han bodde nu , det räknar ju inte jag som Skåne direkt :P

1 kommentar:

pim sa...

halmstad i skåne? ha ha ha halmstad är verkligen halland en bit från skåne....hi hi

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)