måndag 14 december 2009

I don´t like monday´s

snörvel snörvel & lite host.. Det mystiska vill inte bryta ut men känns än *gah* Man kan väll antingen bli sjuk eller inte. Varför dessa mellanting? Ja Helst inte sjuk alls då om man får välja X). Magnus är hemma än.. hans tåg går först vid 12:30.Tåg till Sthlm & sen flyg till Skåne därifrån.
I morse var Petronellas bästis här på frukost så lyxade lite & gjorde både gröt, te & mackor. Ska nog äta lite tidig lunch med Mange innan han åker.
Hoppas att denna veckan går snabbt! Inget inplanerat.. Kanske börja julstäda lite smått.. ett rum per dag eller nå :P. Baka bröd måste jag nån dag iallafall.

3 kommentarer:

Linda V sa...

ja om du städar så går ju tiden fort i alla fall. :)

Carita sa...

Hoppas veckan går fort :) Men som Linda skrev, så går ju tiden fortare ju om du städar :P Fast det är tråkigt.. :P

Carita sa...

Gott med bröd iaf :D Hehe! Jag ska jobba, sen blir det väl inte mkt mer. Helgen blir mys med N och baka med Casper. :)
Jodå, ditt brev kom fram :) Tackar. Ska försöka svara på det nu i veckan hade jag tänkt! :)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)