fredag 4 september 2009

Uppdate

Dags att uppdatera lite vad jag gjort sen sist då.. Fick oväntat besök av Larssa från Valbo i går som hade vägarna förbi från Sälen & ville ha kaffe. Han var chaffis hela musik & motorhelgen åt Valbo gänget.Visa sig att han jobba åt ett godisföretag så barnen fick en massa gammalt men ändå fräscht godis med honom. Snällt värre =) Själv vågar jag inte ha nått i min ägo. Har ju skärpt till kosten =P har för mkt sötsaker i huset som det är att motstå.

Sedan gjorde jag ett 40 min pilates pass.. Fy vad mkt power man tappat denna sjukdomsperiod =/ Iof e ju inte halsen 100 % bra än utan kanske 80 % men ändå.

Sedan var Emma här =) Vi har lite te´drickartradition på kvällen som är väldigt trevligt efter man nattat barnen & helst nu med halsen.Slösa mina sista points på glass men då va den ju inräknad i det dagliga intaget. Sedan hjälpte hon mej färga håret. Har mer åt det mörkbruna hållet nu.. ska fota sen men när jag e sminkad typ i morrn så jag inte ser så blek ut.
Har nyss haft besök av pappa här på morgonen som skulle komma tillbaka med lite mjölk & frukt åt mej. Mängderna på det är de som är svårast beräkna själv.. annars e jag bra på att lägga upp lager =P

Ska värma lunch om ett tag.. rester från gårdagens middag! vart ju en massa det.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)