torsdag 10 september 2009

i bakningstagen

Håller på & bakar till Petronellas firande i helgen.Stora damen blir 8 år i morgon =) men kommer att firas lördag med släktfika & söndag med barnkalas. Hon har bjudit alla tjejer i klassen + 3 andra barn så det blir många! 16 st närmare bestämt. Ingen har tackat nej än så länge.. Har bakat kladdmuffins med rosa strössel på nu & vanliga bullar .
Har även hunnit gå 50 min på förmiddagen.. Kan ju behövas efter gårdagen som inte blev så nyttig =P ingen promenad & skräpmat. Även mjukglass med kola sås på kvällen.. Hängde med Emma till grillen på kvällen.

2 kommentarer:

Emma sa...

Haha vilken bagare :)

Wysteriia sa...

Ja jag brukar ut o gå en gång varje dag nu iaf :) Men alla andra timmar sen då?! haha ;) Du har iaf dina små busar där hemma :)

Gud vad frestad jag blir när jag läser att du bakar, haha!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)