tisdag 22 september 2009

30 års klureri

Håller på & planerar inför mitt 30 års firande *hugaa* Måste sms bjuda ett par som inte har Fb bara jag fyllt på cash på telen & annars har jag fixat ett evenemang på Fb(håller på & skickas ut så få inte panik om de inte syns;) .. Släkten kommer jag väll firas av tidigare runt själva dagen nångång I hope =) + att vi ska på kryssning senare i höst*wiii* =) Blir nog grejer det.
Lite klurigt med vilka man ska bjuda osv var det men tar dem jag ungås med NU sas. Ska inte ha nån fin fest heller utan en vanlig röjjarskiva =P
I dag har Mange jour så e stuck i huset till 16 nångång& nu är det tvärtom här från innan : skitvarmt! Sedan måste jag väll ta en promenad. Petronella tog nyss en dusch för att kyla sina koppor lite.Alicia plockar lingon med skolan i dag.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)