söndag 6 september 2009

Jäkla skit mp 3

Graaa!! skulle passa på & ta en morgonpromenad innan barnen kommer hem från Väsa.. vad händer? jo... mp3´n slocknar efter att jag lyckades få in 31 nya låtar på den bla Takidas nya skiva.. Grrrr!!! NU är det betydligt svårare att motivera mej till att gå ut. Utan musik suger =( har ju mobilen oxå men vet inte vart lurarna dit är & mp3´n verkar inte passa =S Ibland känns det som att jag har Sveriges största otur.
Var jättegod mat hos Emma i går & rätt lugn tillställning.. Jag var hemma innan 00 då jag inte kände mej motiverad att hänga med till Mora. Sova lockade mer =P vaknade med 3 katter i sängen i morse.
I kväll kommer Mange hem oxå,, synd sista dagen jämnt känns så seeg..

2 kommentarer:

maria sa...

Investera i en ny! :)
De funkar inte utan musik...
Ska försöka ta tag i mina promenader imorgon! :)

Linna sa...

håller med dig. med musik kan jag gå eller springa hur långt som helst <3

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)