söndag 27 september 2009

Uppdate


Bilderna föreställer Emma & mej på Evertsbergs bygdegård i fredags på rockkväll . Var väll rätt trevligt men hög medelålder & rätt lite folk inte minst. Kunde ju varit lite lägre inträde :P. Nu blir det 2 vita veckor tills jag har min 30 årsfest den 10:onde. Ser en massa framemot festen & håller iaf på att vänja mej vid att vara 30 *ss*.Man blir ju inte äldre än vad man gör sig :P
I går var jag mest bakistrött men fick ett mysko energi ryck där jag städade barnens rum med deras hjälp. Ska städa mer i dag .. Mange har jour 8-15 ca också.
Kollade på filmen " Vi hade iallafall tur med vädret -igen" med Mange & dem stora tjejerna i går kväll, den var sisådär.Höll mej vaken iallafall X)
Har redan ågren över att Mange åker i morrn :S Tror det beror på ovisshet om hur länge han blir borta, får inte veta det innan han åkt.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)