måndag 14 september 2009

Upp igen..

Petronellas feber har gått upp till 38,6 =/ ont i benen av det har hon. Har skickat svärmor att fixa värktabletter & ngt för halsen. Var precis sportig nog att fixa disken som jag laddat för halva dagen & då har jag ändå diskmaskin *laaat*. Nu borde jag bara pallra mej ner i källaren & peta i gång en maskin,Alicia börjar få kasst med strumpor. Stora tjejerna ser på nostalgi filmen Lucky Luke nu =P Mira leker med sitt dockhus. En lugn dag.. kanske ovanligt lugn för att va måndag. Borde köra ett pilates pass men frågan är om jag är för hungrig.. Kanske efter middag isf.

3 kommentarer:

Johanna sa...

Bloglovin loggar du bara in på www.bloglovin.com, där skriver du i din mail och lösenord. Jag kan bara med blogg.se statestik, jag ser hur många som är in om kollar min sida där jag skriver ett nytt inlägg, där finns en statestik tabell =) vet ej hur det är på blogspot!

Emma sa...

Har du alla hemma på dagarna nu??

Wysteriia sa...

Vet inte om jag borde äta någon tårta :P vräkt i mig massa gott idag med, jisses! haha.

Vi kan la höras imorgon när jag lyckats vakna, ska försöka sova nu iaf :P Jag hoppas emma har tid o ses lite också, inte hört av mig till henne än dock tänkte göra det imorgon om du inte redan pratat med henne?

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)