tisdag 14 juli 2009

Tuesday

Ska snart käka lunch.. Det blir tacosomelett idag med *hehe* Beroendeframkallande det där. Det & VV pizza som är mina hemmalagade favoriter just nu.
I dag var jag upp vid 8 & åt frukost.Sedan tog jag en rejäll promenad. Min första utan hund =( det kändes rätt vemodigt.. men gick väll oki. Hade inte förlorat all kondis iaf som jag hade fruktat. Jag har en sånn kondis som snabbt går ner ett snäpp om jag inte rör mej hela tiden. Längesen jag vägde mej oxå, har inte vågat. Men tror iaf inte att jag gått upp men kanske inte ner heller. Ligger nog snart där min kropp kommer att vilja stanna tror jag.
I går var vi till Mora & jag lyckades nog få allt jag skulle ha inkl. ett par orange foppa till Petronella på Dollastore för bara 30:-. På kvällen åkte vi till badet, det var iaf ganska soligt & runt +20 i luften ( vattnet kallare hehe ). Jag badade dock inte men dem andra gjorde det.. Badkrukan Mange doppade sig inte.
Nu kommer Mira & hämtar mej och säger att det är mat =)

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)