lördag 18 juli 2009

Badet

Drar snart bort till nått bad & har fixat en riktig lördagsmatsäck med bla kokosbollar som Mange & barnen har bakat. Är det lördag så är det =) Hoppas på att kunna vara där ett tag iaf. Sedan ska jag laga kyckling tortillia rullar i ugnen till middag när vi kommer hem.
Känns lite konstigt bakom mitt ena knä=/ ska inte promenera på ett par timmar med det iaf för jag vill INTE ha vinterns överträningsskada tillbaka. Känns det bra i kväll kanske jag går en tur då om jag inte är paltkoma för då får jag bara konstant håll i sidan.
Har varit en väldigt bra vecka motionsmässigt detta. Har sen jag mätte sist tappat 1 cm på baken & 1 på boobsen. Bara ett par mm i midjan dock! dammit.. Ja ja det kommer väll. Är väll rel. nöjd ändå bara det håller sig så här.

1 kommentar:

maria sa...

Du e skit fin ju! :)
Tack för kommentaren... Jag känner mig lite nere fortfarande men de hjälpte.. :)
Tack!
KRAM

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)