söndag 19 juli 2009

Lite om dagen också.

Det har varit en lugn dag idag, inte så mkt som hänt. Min gamla knäskada från då jag övertränade det i vintras har börjat spöka igen så vågade bara gå till motorbanan. Vet inte hur långt det är dit men kanske 4 km ca fram & tillbaka. Borde mäta alla mina turer nångång.
Har annars bara varit hemma i det trista och småregniga vädret. Skrivit en inhandlingslista tills vi ska till Mora i morrn. Ska även spana efter ett par jeans då! Har ju bara ett par & vill ha ett par stuprör! se om man hittar några inte allt för dyra som sitter bra. Funderar faxx på att checka barnavdelningarna oxå *hehe* Lite benifits med att ha en liten rumpa *ss* finns väll fler oxå men det är en av dem. Korta ben som fan har jag oxå ..
Har varit lite rastlös idag men ändå inte orkat göra så mkt, dryg känsla.

5 kommentarer:

Johanna sa...

De har supersnygga leggingsjeans i stuprör på STIL =)både ljus och mörk tvätt... rätt bra pris var de oxå, tror de finns på deras blogg: www.stilimora.blogspot.com

Johanna sa...

Föresten, Kompis har ju halva priset på allt i butiken å de har ett par vila byxor som e supersnygga som finns i svart, jenas å randiga =) tror de kosta 199 kr ord.pris... alltså 100 kr nu!

Maria sa...

Va skönt att de funkar ändå! Har en kompis som har häften hon me knske ska kolla om ja kan låna... När jag var 17 så körde jag vv efter styvmammas häften och det gick jätte bra när ja inte fuskade... Jag har bestämt att ta en 10dagars kur med naturdiet medans jag väljer hur jag vill fortsätta sen... Kram

pim sa...

det är så trist nu när det bara regnar och regnar

Carita sa...

Hoppas du hittade några brallor :)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)