måndag 6 juli 2009

Lugn dag?

Tror att detta kommer att bli en lugn dag. Kanske köra ett pilates pass med mej själv senare & iallafall ta en rejäll promenad med barnen & Figo. Petronella ska till en fäbod med sin bästis och sova över där så det blir himla lungt här. Sitter & lyssnar på lite musik på spotify nu och sen ska jag plocka ur diskmaskinen.
Bakade bröd i går , bla ett med musli,äpple,fil,torkad frukt & äpple åt mej själv som vart både väldigt mättande och gott *Mums*.
Nu är mannen min i Umeå en vecka till då , känns lite ovant nu när jag haft han hemma här en vecka. Nästa vecka är han hemma & fri utan jour också *nice*.Hoppas att hettan kommer tillbaka då så man kan vara på stranden å så.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)