fredag 31 juli 2009

Fredag & lugnt

I dag är jag & barnen bara hemma och tar det lungt. Skulle eg. till Oxberg med pappa & kika på lekstugan som han & hans kusin håller på och bygger till tjejerna men bestämde att vi ska göra det i morrn istället och även pka ner på Morafestivalen då & käka langos *mums* Är ju lördag åtminstone så =)
Har fått skoj post att pyssla med iaf & har eg. 2 ton tvätt som bör vikas & disk att fixa med. Så bara man har ork får man inte tråkigt *ss*. Vart bara väckt en gång av Mira i natt *wiihoo*. Hon hade tappat snutten på ett mysko ställe så vart lite letande där innan hon kunde somna om. Den hade fastnat längs väggen på insidan av sängen.

1 kommentar:

Erica sa...

Svar: Tack snälla du. Joodå, den kan allt bli rätt baouta vissa stunder. Men visst märker jag på kläder och sånt att jag har gått ner lite. 2 storlekar för att vara exakt :D

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)