fredag 5 juni 2009

Tripp

Verkar som att det kommer att lösa sig så att åtminstone jag kan åka på Angels 30 årsfest på midsommar. Blir ju inte sååå dyrt, iaf inte om Mange fixar barnvakt & kan haka på. Ser massa framemot att få träffa alla trevliga människor där nere igen & Carita ska ju dit oxå =) . Den lilla trippen kommer man nog att leva på länge. Hade ju andra planer oxå i sommar men kan inte ha råd att tacka ja till de dyrare tyvärr =( Känns ju sugigt men glad att jag kommer i väg & träffa ett par av vännerna iallafall.

3 kommentarer:

Erica sa...

SVar: Oj, 21 kilo är bra det :D Hoppas du får bort dina sista kilon. Det är människor som dig som bevisar för mig att jag kan gå ner 20 kilo bara jag vill. :D

Carita sa...

Jaaaa :) Hoppas du kommer :)

Carita sa...

JAAAAAAAAAAAAAA :) WOHO! nu blir jag massa glad!!!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)