onsdag 3 juni 2009

Torsdag

Veckan har gått relativt snabbt so far trots att jag inte har gjort så mycket. I kväll har Alicia avslutning på dagis så ska dit.. Men får åka med svärfar då Mange har jour & dagis ligger för långt bort från brandstationen tyvärr. Nästa vecka har har utbildningsvecka hela veckan nere på stationen & kommer pga det missa Petronellas avslutning oxå *sugigt*. Men sen får han ju riktigt jourbetalt efter den veckan så det är ju bra.
I går var jag mest slö som en gris.. somnade kl 21 & sov en kvart! missa första delen på Grey´s anatomy. Sedan somnade jag om efter en timme.
Ska få Mira att byta kläder snart så att hon inte springer runt i pyamas när Anneli & William kommer. Sa att hon får komma & träna på egen risk! Nämligen sjukt skräpigt på golvet men hon vågade det så *ss* . Bra det ! Blivit för lång paus i tränandet & man vill ju inte komma ur det.
I går kväll hade jag ett sjukt sug efter godis. Köpte inget men det var drygt att kämpa emot=(.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)