torsdag 4 juni 2009

Påpackade på avslutningen


Så här påpackade fick barnen lov att vara på Alicias avslutning i går, det var verkligen svinkallt.. Kändes inte så somrigt. Petronella for runt med sin bästis så henne hann jag inte fota.Barnen sjöng & sen var det en lek å fika..
I dag är Petronella på cykeldag med skolan på motorbanan, farfar hennes var snäll & skjutsade dit henne. Annars vet jag inte alls vad som händer.Blir nog en väldigt lugn helg detta & hemmakring i och med jouren Manges. Borde städa huset iaf så det går att vara här & träna nästa vecka. Mange har utbildningsvecka på brandkåren då & kommer att va borta 09-21 .
Posted by Picasa

2 kommentarer:

chathrine sa...

jag är inte ett dugg avis på alla studenter som ska ha tunna vita klänningar idag. Hoppas alla super sig varma. ;P

Carita sa...

Fy för denna kylan :( Man får ju pälsa på sig som det vore höst. Urk.

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)