fredag 12 juni 2009

Fredag

Tjejerna när vi fikade efter Petronellas avslutning i går kväll.. Vart nog lite överdraget på pointsen där *hehe*.
Mange som var hem på rast från brandutbildningen på förmiddagen idag.. 2 pappiga typer oxå *hihi* Väntar på att han ska komma hem när som helst förhoppningsvis. Har fått en massa kul slams på posten idag & chattat på msn med Ika & Angel.Nice att snacka med Angel då det va ett bra tag sen & vi har endel liknande tankar.. ska bli så kul att träffa alla på midsommar.. Lagat fiskpinnar också.. en ganska soft dag med kasst väder. Vill ta en promenad bara Mange e hemma sen.. jag & Figo.
Snaaaart kan jag gå ut med min goda nyhet oxå *hihi*
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)