lördag 6 juni 2009

Helg!

Helg då.. Nice men slappt kanske. Är ju smått fast. Men har iaf gått en promenad i lunchtid med Veronica & Zippo, barn å Figge. Skönt att röra på sig innan svullandet *hehe*.Käkat burgare & godis dagen till ära. Nog för mkt godis för känner mej rätt illamående..Fick iof nån slags yrsel när jag var på väg hem när jag gick också. Hoppas att jag inte håller på att bli sjuk. Hade ju käkat en massa frukost innan ..Kikärtsbrödet var sjukt gott!. Har annars skrivit ut med brödrecept jag ska testa senare bara jag har ingredienserna hemma. Nyss vikt tvätt i en timme.. Blir ju endel med 3 barn. Men sen är det väll jag som sparar för länge oxå *hehe*. Just nu är jag ensam med barnen, Mange tränar en sväng med sin bror. Tog ett pilatespass för mej själv i går kväll jag .. Fick värsta sugen till att göra det & känns ju så bra efteråt.

1 kommentar:

Carita sa...

Jag vill se bild på brödet :D JAg är lite skeptisk :P HÖhö..
Skönt med promenad :)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)