måndag 18 augusti 2008

Stora damerna

Stora tjejen som på onsdag börjar ettan.. Huu har ju nästan i minne när jag själv gjorde det.Gammal man börjar att bli!! Har fixat iordning både hennes & Alicias nya rum nu så dem ska vara klara innan dem börjar skolan & dagis. Alicia börjar inte förrän 1/9..2 dagar efter sin 5 årsdag dvs. Har inte kännt mej så rastlös här hemma som jag brukar dem senaste dagarna utan bara haft det myys =) Hoppas att det fortsätter så för ska nog ingenstans på ett bra tag nu. Förutom mindre svängar då =) Ska ner till Anneli efter middagen sen .. Var ute en timme & gick med Figo å mp3´n i går och det var sånt där härligt blåsigt väder som jag gillar! Har alltid gillat när det blåser ute knasig som jag är =)
Bob minsta katten har blivit sjukt morgonpigg *huu* Han verkar gå upp när Mange åker till jobbet 4.30 & sen röjjer han på i timtal.. Onödigt! Väckte ju både Alicia & Mira i morse den lilla värstingen. Figo är tvärtom han.. Värsta morgontrött =)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)