söndag 3 augusti 2008

Klockan är 7 kuckeliku!

Blev väckt kl 7 i morse av ett gallvrål från Mira som kissat igenom blöjan sin & dessutom bajjat så fatta varför hon ville upp. Hon hade somnat hemma igår när jag & Mange va ner till Mora å hämta Linda C. Min pappa va här med barnen medans så alla fick plats i bilen + smidigare att storhandla inför veckan.
Magnus & dem stora tjejerna sover uppe i hans föräldrars fäbod.
Det regnade hela natten så t.om Aladdin ville sova inne. Katterna älskar Alicias nya lilla loftsäng ( Kura från Ikea har jag för mej den heter).
Är det nån som kan kommentera på denna bloggen eller e det nått fel för alla? Testa gärna om du läser.. Är inte såå datakunnig själv men ska fråga bror min om det går att fixa annars.
Linda C sover än hon & jag förstår henne *hehe* Tror att vi oxå ska sova i fäboden i natt *myys*. I morrn kommer Linda E oxå =)
Hoppas verkligen att det blir varmare & bättre väder inför min träff.. Hur ska det annars gå med alla utomhusaktiviteter jag planerat in ?

2 kommentarer:

Johanna sa...

Ja vill oxå ha fin väder Hoppas hoppas hoppas! vi får dansa solskensdans =)

Johanna sa...

Maria! du kan ändra inställningar under nån flik i din blogg så att alla som läser kan skriva komentar, inte bara de me blogspot konto! Prova.. de ska finnas nån knapp där nånstans =)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)