tisdag 19 augusti 2008


Dem här 2 sötnosarna Tezzy & Bosse har bjudit mej & Mange till Malung på Takida b.la på lördag =)Så länge höll sig Marias lugna period men blir man bjuden & t.om mutad på nått sån´t skoj kan jag ju inte motstå. Jag & Tezzy har haft såå kul på dem andra 2 Takida konserterna vi varit på i Sälen så =).
Så planerna inför helgen är det jag roat mej med här på förmiddagen idag..pratat på msn med Tezzy flera timmar *hihi* Dem kommer hit på fredag & Mange ska köra Bosses saab. Deras enda krav e att jag lagar tacopaj åt dem. Jag gillar det själv så då e det ju inget problems =)
Barnen fick vara hos svärisarna =) ska bjuda dem på mat i veckan sen som tack för att dem ställt upp en massa den senaste tiden.
Mange kom hem på sin lunchrast & fick äran att steka lite pannkaka *hehe* Han hade redan ätit på jobbet. Gjorde en skit god ny rätt i går =) Potatis med kycklingfilé i purjolöksås *mums*. Det var riktig fin mat det =)
Nu fick jag post precis här & sen ska jag äta =)
Posted by Picasa

1 kommentar:

Tezzy sa...

Haha, mindre smickrande bild på oss jue! :D

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)