söndag 3 augusti 2008

besök


I kväll kommer Linda C , den första av mina besökare denna veckan. Bilden e tagen när hon var här sist i September 07 har jag för mej att det var * jag & datum hihi* .Liten Mirstumpan var där då =) Har nästan fixat klart det mesta i huset nu iallafall.. Mange har korp fotbolls match på eftermiddagen oxå innan Linda kommer.
Tror vi ska sova i Manges föräldrars fäbodstuga antingen i kväll eller i morrn .. =) Mys! Grilla lite & ta det lungt. Blir ett par vändor ner till Mora denna veckan för Mange innan träffen min. Tisdag kommer Linda E & onsdag Carita . Sedan på torsdag ska Alicia till logopeden & kolla hur det går med F-ljudet .
Fredag kommer resten av folket dvs Ika, Tezzy, Camilla N, Charlotte & Elin K. Berätta det för tjejerna i morse & då for Mira runt å vråla " Ika å Tezzy" *haha* Hon gillar väll dem & minns dem sen vi var ner sist.

Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)