lördag 2 augusti 2008

Borring

Borde väll gå & vika mer tvätt snart. Få iordning lite innan Linda C kommer i morrn.. Men det e ju borring! Vart fast här vid datorn & chattar på msn med Tezzy nu *hehe*
Har 2 brev kvar som jag vill få klar innan träffen oxå & dem är till Camilla N & Carita. Restens e fixade som det e min tur att skicka till.. Eller ja har Angels kvar oxå men det ska jag skicka på posten sen efter jag fått hem lite mer slams.. Hade nog inte nå passande hemma just nu.
Har varit på hotellet i dag & ätit med Manges föräldrar.Jag tog en hotell burgare med strips =) det va relativt gott.. Pita bröd ist för hambugarbröd. Men Way to big! säkert 150 grams .. men Mange tryckte i sig en del av den så det gick ju!
Redan ätit lördagsgodiset mitt oxå *hihi*=) E det lördag så är det.
Regnigt & borring väder i dag oxå så då passar det bra med en mysdag hemma med familjen =)

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)