onsdag 27 augusti 2008

Alicia 5 år snart

Mest bara hemma & tar det lungt denna veckan .Har varit massa trött då Mira fått för sig att vara vaken om nätterna
Måste testa att köpa nattlampa i morrn för att kolla om det kan va mörkret som skrämmer henne kanske.Om
2 da´r fyller Alicia 5 år då. Ska se om jag lyckas baka nått idag, men e rätt kass på det. Lagar hellre mat jag.
Hoppas på nån skoj post idag så jag piggnat till lite men va väll rätt nyss jag skickade till dem flesta så risken e
väll inte överhängande om man säger så. Konstig texten blev där då men jag orkar inte ändra *trött as hell*. I morrn ska vi till Mora , handla mat & presenter. Alicia önskar sig ponnyhästar & barbiekläder sa hon.. Kläder har hon så mkt att det nog inte behövs mer.. skulle va höstjacka isf då & joggingskor men det e ju svårt att handla utan att hon provar.. Får se hur vi gör .
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)