onsdag 13 augusti 2008

pankis

I dag fyller Manges bror Micke 35 år så grattis till honom =) Ska dit på kvällsidan sen. Annars vet jag inte vad som händer idag. Sov för länge i morse känns det som så jag känner mej förslöad. Har fått mitt försenade H&M paket som innehöll 2 koftor ( en svart & en grå), kort mönstrad kjol, svarta shorts ( säkert mkt användning av nu *NOT*), grön linne klänning, haremsbyxor & en svart kortärmad tunn top.
Funderar på att upp i fäboden nån dag snart innan sommaren är helt slut. Jag vill inte att det ska bli höst än på ett bra tag!!
Tog mej ut på promenad i går men Petronella som va med hade glömt sina joggingskor i fäboden & gnällde massa över foppa som hon gick med *jaja*

Annars tror jag inte det händer så mkt här, känner mej smått pank *borring*. Annars hade jag velat till Malung sen med Tezzy & Bosse men det känns inte bra att slösa det lilla man har på nöjen så det får va lungt med den fronten ett tag nu.Inte råd att åka på Ikas tjejfest heller =( Men bra att va vit ibland oxå *hehe*

Alicia ska börja träna på L ljudet nu, dem kunde ju inte upptäcka det samtidigt som F ljudet visst =( Hon fick spel från logopeden på posten idag.

Over and out

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)