torsdag 14 augusti 2008

Festerier

Camilla med fina gravidmagen=), Linda E & Tezzy dansar i vårt tv-rum
Puken provar Tezzys fina sovtröja *hehe*
Maria börjar bli trött & min fina man
Elin K, Ika, Tezzy & Carita sitter i köket här

Fick ju lov lägga in lite bilder här i bloggen från festen i lördags oxå. Vi va ju nästan 15 pers sammanlagt ett tag =) Massa goá slamtjejer å sen va ju flera av mina killkompisar in oxå. Bergman & Murra ett tag å senare Puken å Pedro som röjjde kvar här länge. Hade himla trevligt =) Ett par av oss badade ju t.om men det va inte det minsta varmt *hihi* Jag , Tezzy & Puken va väll dem som doppade oss helt *haha*. Nu har jag inga partyn alls inplanerade utan det blir hälsosamt levene ett tag =)
Ska upp till fäboden snart, passa på å mysa där med familjen nån natt innan Mange börjar att jobba igen på måndag =( Petronella börjar i ettan på onsdag. Kom på att jag kanske måste fixa bokplast till henne ? Kör dem med sån´t än tro? Fruktar det! Jag är inte bra på sånt=/ Brukade alltid tvinga mamma göra det när jag var liten *hehe*.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)