lördag 30 augusti 2008

Åååå jag vill ha

http://www.meandi.se/sv/produkter/08256001.aspx
ÅÅåå jag vill på me & I party snart å ha en massa pengar! Massa fint i höstkollektionen verkar det va * ångrar nästan att jag gick in på hemsida*. Skulle haft mer cash bara men dessa snygga mysbrallor skulle jag garanterat köpa *hehe* Helt Maria style.. Både rosa å plysch.
I dag fyller Alicia 5 år =) mellantjejen har blivit så stor. Ska ha fika med släktingarna i eftermiddag & sen har hon gemensamt kalas med Petronella nästa helg. Av oss fick hon en My Little pony häst & ett par Askungen joggingskor med värsta blinget ! Hon vart värsta nöjd iaf =)
Ska se om jag hinner baka nå mer innan gäster kommer oxå. Hann inte in på Jysk i går men som tur va sov Mira i natt ändå *phu*.
Petronella håller på & tillverkar ett Grattis kort till kompisen hon ska på kalas till i morrn just nu. Ska fortsätta drömma om me&I kläder jag*hehe*

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)