onsdag 3 mars 2010

Lugn dag

Ska snart natta alla barnen här, tänkte bara blogga lite först :P Har varit en lugn dag här hemma. Lagade våfflor till middag & det tog sin lilla tid, hann även få besök med min pappa mitt i matlagandet. Gjorde mkt så barnen har till lunch i morrn också *laat på fm *
Är lite off med mat & träning denna veckan måste jag erkänna .. Måste ta en nystart snart igen :S att jag ska komma ur skiten så lätt då *irritera mej på mej själv*. Bara för att jag är normalviktig betyder det ju eg. inte att jag ska tagga ner. Men blir så ibland... Under min längsta off period på en månad gick jag ju upp 1 ,8 kg & det e ju inte bra men inte mkt med tanke på vad jag åt X) ( över jul).
Ja det e väll dags att ännu en gång för att rycka upp sig. Men kan nog bli om ett tag.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)