söndag 14 mars 2010

Lite om helgen

Har inte bloggat så mkt i helgen som kanske har märkts :P Var till Mora i går, handlade mat , lite annat som mysbrallor åt Petronella ( växer ju ur allt hela tiden :O långskånk snart :P).. Barnen var hos min mamma & P -A medans vi handlade, de tycker att det är roligare än att gå i affärer.Jag & Mange åt även varsin smörgås på Kaffestugan *gött * Vi blev bjudna på god middag hos mamma efteråt:)

Sedan åkte vi hem innan festivalen började.. Jag & barnen röstade på Eric Saade :P Alicia sjunger en massa på den *hihi* Fast hennes favvo var även Timoteij.
I dag har vi haft städdag & även bytt ett par gardiner som minst sagt var på tiden X)
Har käkat goda kyckling tortillias till lunch & nu ska vi fundera på vad vi ska äta till middag.

Usch har feeet söndagsågren idag :S I morrn åker Mange till Borlänge för att göra en vecka till brandmansutbildning. Inte det som ger mej ångest utan ovissheten med hans vanliga jobb.. dammit :S

2 kommentarer:

Ulrika sa...

När får ni veta om hans jobb då?
Tråkigt att gå och vänta. Inga heltidsbrandmän i kåren då? kunde ju va nåt annars..

Wysteriia sa...

Du ska se att det löser sig, har ju gjort det tills nu iaf :)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)