måndag 8 mars 2010

Lite dans & ny vecka.


Så var ett pass Afrikansk dans avklarat då :) Bra att Anneli drog igång mej igen :P Tycker att vi börjar kunna denna rutinen riktigt bra nu faxx :D Nån som har nått tips som andra roliga dans dvd´s ? Kul med tips! Barnen har sin sista dag på sportlovet idag, dem har hunnit vara ute & leka med Viktor medans vi tränade. I morrn har stora tjejerna skidåkning i Vasaloppsspåret på schemat. Måste tänka ut vad jag ska göra för matsäckar osv åt dem..
Mange är i Borlänge fram tills på fredag eftermiddag.. På brandmansutbildning denna veckan & nästa. Så saknaden hinner bli stor.
Nu måste jag hitta på nån lunch..

2 kommentarer:

Carita sa...

Kul att träna :) Jag har äntligen kommit igång lite smått med det efter all jävla yrsel! Känns asgött :)

Ika sa...

Sku vela testa Zumba jag...
Jag svara btw på ditt inlägg på min blogg,du kan juh kolla där om du vill :)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)