tisdag 30 mars 2010

Lite om dagen

Yogan gick rätt bra i morse förutom att Mira & William hade endel störande moment för sig :P inte lätt när dem är lika envisa med humör *hehe*.
Har sedan varit till Mora med familjen & fixat mat inför påsk. Mange har haft lite jour idag också + har nu. Sedan går han på den på torsdag igen & har jour hela påsk.Så vi blir här hemma då.
Fyndade ett par vita Adidas skor åt Petronella som hade växt ur sina joggingskor, halva priset på intersport. Fick leta ett bra tag innan jag hittade ett par 33:or som inte var med kardborreband eller "fejksnöre".Fanns inte på hela skohuset tex :O Hon är ju liksom snart 9 år ! lär ju ska börja knyta skorna nångång!(hon har lärt sig genom att knyta på mina ) Så där var det inte när jag var liten då! Då ville då ingen ( inga tjejer iaf) ha kardborreband när de var i skolåldern! Började knyta i lekis.
Enda andra jag såg med vanlig knytning i den storleken var svarta skejtskor & det gillar Petronella absolut inte, hon har sin stil & den e hon noga med. Fanns ju "fejk converse" med men vill ju ha skor som kan funka på gympan också ute i vår.
Ja det var ju ett lpng inlägg i ett kanske mindre intressant ämne men jag fattar inte varför de ska göra så med skorna.. Kan ju finnas både och åtminstone

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)