måndag 13 oktober 2008

trök

Ska snart gå & leka lite med Mira men tänkte lämna ett par rader innan. Måste orka va sportig & gå igenom källaren snart efter babysaker, dröjjer ju inte förräns vi ska dumpa av dem i Ockelbo nu hos Angel & Stefan. Nästa vecka är det + även Ikas träff =)
Ska bli skönt att komma i väg lite, känns inte som jag gör så mkt just nu annars.. Är hemma & häckar med familjen mest, skönt det med men inte jämt. Har ju mina promenader iallafall & på torsdag bör jag väll dra mej till öppna förskolan för Miras skull I guess.Trött känner jag mej idag! När klockan ringde stod det att den var 7:45!! alltså en timme senare än vad den eg. var! Fick ju panik &trodde att vi försovit oss men så var inte fallet *phu*

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)