fredag 3 oktober 2008

Helgen på G

Fick peningar med min pappa i dag i födelsedagspresent som jag ska shoppa kläder för *kul kul* Fyller ju år i morrn så det var i present, har inga föräldrar som sponsrar mej annars *haha*.
men jag har inte bestämt vad jag ska köpa...
Antingen..
  1. Flera billigare plagg på H&M typ
  2. Nya skinnstövlar
  3. Nya jeans av bra märke
Får tänka lite mer på den saken... Mira spydde nu på kvällen =( Hoppas verkligen inte att det är magsjuka!! Stackars henne isf! Isf får vi skjuta upp firandet av mej & mamma i morrn.. Ska ju laga mat åt alla hemma hos mina bröder. Lite olika pajer blir det.
I kväll ska jag se på Idol & även stora tjejerna är uppe och kikar.. Ny sed med fredagsmys med popcorn framför tv´n =) Får ju 10 dl hemmapoppade för 2 p =inte farligt alls & rätt stor mängd ju.
Ser inte fram emot morgondagens vägning för det minsta =( Bara gått 2 ggr denna veckan jue *skämmes ta mej faen* Men det får bli som det blir, förra helgen var värt ev. liten uppgång. Får bli hårdare ryck nästa vecka!!
Lagade en ny veg. lasange till middag i dag som var supergod med fetaost i =)
Nu ska jag glo på tv & umgås med familjen min.. Mange & Figo kom precis hem igen.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)