måndag 20 oktober 2008

sjuklingar

Jaha nu vart Alicia hemskickad från dagis oxå, hade visst fått ögoninflammation =( inget jag såg nått av i morse men det va inte så mkt som syndes så det va inte så konstigt. Värsta sjukhuslägret här hemma.Min & Nellas halsar är inte direkt bättre heller. Hoppas verkligen inte att ögonskiten smittas till dem andra också nu bara!Magnus har nyss varit ner till Mora & ombesiktat bilen å denna gången gick den igenom iallafall *phu*
Har orkat fixa med lite brev iaf men känner mej lite förvirrad över vems tur det är till ett par då jag inte hitta breven=/ sull Maja som jag är. Får kolla upp det hela..
Fan vill att alla ska bli friska nu!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhh super duper bra! Vilket datum var de? inte denna helg va? utan nästa? v 44? riktiga allhelgona helgen? va glad ja blev, syns vi säkert i vimmlet där då=)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)