måndag 6 oktober 2008

Går bra hittils

Tog en promenad i går också så hittils går det bra med veckans motion.. Får se hur det går i dag då vi troligen ska i väg & handla mat. Men ska försöka trycka in en promenad, kanske hoppa av nere på byn på hemvägen & gå med Figo bara jag kommer i håg att ta med joggingskorna + mp3´n. Borde byta låtar på mp3´n snart.
Hitta en hemsida med massa VV recept i går =) *glad* så nu har jag en massa att testa en tid framöver.
http//:www.freewebs.com/matglad/viktvaktarrecept.htm


Ska snart skicka i väg stora tjejerna & sen får vi se vad jag & Mira hittar på. Figo sover än han.. Morgontrött vovve det där.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du bestämmt vad du ska vara på Halloween? Försökte få med Anneli ut men hon verka mindre sugen. Lycka till med promenaderna!Ha en bra dag!/ J

Anonym sa...

Härligt att det går så bra :) Själv äter jag mer LCHF mat numera, inte helt 100% dock men bra nära ;)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)