tisdag 14 oktober 2008

Onsdag

Mira nyser som en galning i dag & sprutar snor! Hon sov kasst i natt också, jobbigt för henne.. Hoppas att det inte utvecklas till nått värre. Petronella är lite snorig hon också.
Var flera minusgrader när tjejerna skulle i väg i morse så fick ta fram vinterskorna & fodrade galonbrallor åt Alicia. Skorna va väldigt precis så ska leta upp Petronellas gamla åt henne sen, hon har nog en strl större på skor än vad Petronella hade i samma ålder.Måste köpa nya vinterskor åt Mira också + täckbrallor åt Petronella. Hösten är verkligen kostsam med all vinterutrustning. Overallen Alicias passar troligen än & åt Mira har jag tjejernas gamla i 92 som inte är så sliten *phu* Hoppas att den sitter bra.
I morrn ska vi hälsa på Anneli & William men i dag vet jag inte vad som händer, inte så mkt skulle jag tro.Alicia börjar på gympa i kväll, spännande för henne =) Tänkte att hon också behöver en kul aktivitet.. Petronella har ju miniorerna på måndagar & simskolan på torsdagar.
Magnus har börjat på aktivitet han också *hihi* innebandy med brandmännen. Han ska ju börja extrajobba på räddningstjänsten.. Ja bara han klarar läkarundersökningen då men det gör han ju garanterat. Fystestet har han redan klarat. Kul för han med innebanyn oxå, vet ju hur mkt han tycker om det =)

Började på en stor A4 slam i går .. Får väll se hur lång tid den tar för tänker inte stressa.. Men e du intresserad av att vara med är det bara att skriva här.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att Alicia ska börja på gympa å Mange kör innebandy.Är eg bara du å Mira kvar nu då som sku ha nå eget så...

Jag är mer än gärna med i din slam :) men det vill jag va i alla dina slammar så :P

Anonym sa...

Är det det blocket du fick av mig? *hehe* Jag är jättegärna med!

Anonym sa...

a4 slammen låter intressant :)

Anonym sa...

jtceyNäää ja har inte hört nåt, Fredrik skulle kolla upp de! De är iaf en höstfest i wäsa bystuga men de borde vara borta vid backen oxå.. helst hade ja velat att de skulle va på hotellet! Hör av mig när ja vet nå mer!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)