måndag 22 februari 2010

Tisdag då


Ballade ur lite i går & käkade godis fast det var måndag :S Mindre bra. Men nu är de ny dag & nya tag. Tycker att det är lättare att slinka dit nu när jag är så nära målet. Men som tur är har jag ganska lätt för att rycka upp mej innan jag är sockerberoende igen också :P Har jag inget skit hemma så äter jag inget men nu fanns de kvar från helgen *icke bra* from nu ska jag gömma allt skit i källaren så det så.
Käkade en god middag igår oxå :) Sesamkyckling med ungsrotsaker och chutneykräm. Åtminstone Mira tyckte om det också :D de andra vill ju bara ha tråkmat.
Lyckades dock inte lägga upp maten nå fint men bjuder på en bild ändå X)
Vill ni ha recept? kan lägga in det isf

2 kommentarer:

Carita sa...

Ska testa laga det nån dag :) Såg smarrigt ut :)

ELIN sa...

ja vill gärna ha receptet på det!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)