fredag 5 februari 2010

Fredag


*haha* bjuder på en osmickrande bild på mej själv & dagens outfit. Inte så snyggt med såna under ifrån foton! Får ju t.om min nästan obeftintliga bak att se stor ut *ss*
Men ngt måste man ju dekorera bloggen med & har inte fotat nå kul denna veckan :S dammigt på tv´n oxå som synes *ss*

Alicia & Mira leker tillsamans på Miras rum nu eller om dem gått till köket & Petronella är på skolan.. Om ca 2 timmar kommer Mange hem :) hade fått sms i natt att de hann med de tidiga flyget :) . Mira vaknade vid 03 i natt & kom in till mej.. Svårt att somna om hade hon också *gäsp*
En mindre trevlig start på dagen oxå var att Sotis största katten vräkte i sig mat så han spydde :( Glad att jag hann få av han ifrån matten åtminstone innan..

Yogan i går gick rätt bra också. Är väll ingen kung i "plank" positionen än direkt :P

1 kommentar:

Carita sa...

sv; nej, jag dricker väldigt mkt vatten, så det bör inte vara vätskebrist heller. Pilates ska jag kolla upp helt klart :) Kan ju inte använda crosstrainern nu som det är heller för jag blir så yr efter en stund :S Fast envis som jag är så gör jag ibland ändå.

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)