tisdag 23 februari 2010

Snart såå..

 

 

Bilderna är snart ett år gamla..
Ja tänk snart är han hemma igen min älskling :D TYckte lite synd om han då dem haft -42 grader kallt där han är i går morse :S men då kunde dem väll inte göra det de eg. skulle göra ..
Redan är det onsdag också :) I helgen ska ju jag, Mange & Emma ner till Tezzy! Ska bli såå kul att träffa alla vänner & bekanta där nere. Hade jag inte bott här hade jag garanterat bott där :P
Barnen ska vara hos min mamma & P-A medans så dem ser oxå framemot helgen :D Kommer troligen bli så att dem hinner träffa Mange en dag innan också.
Lyckades göra ett Pilates bootcamp pass i går också trots att det inte är lika roligt själv :P. Känner av de lite i dag. Armhävningar är inte min favvo övning direkt :P är ganska klen i armarna.
Satt vid msn på kvällen & gjorde upp helgplaner med Emma & Tezzy. Verkar bli mkt raggarklubbar :P
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Wysteriia sa...

Du är så duktig som tränar! :D Önskar jag också hade kunnat börja men men ;) Ska gå till jobbet idag iaf så det blir 40 min promenad, bättre än inget! Går inte spårvagnarna som dem ska så kanske jag måste gå hem också, haha ;)

Wysteriia sa...

Ja men jag har ju lätt för att gå upp i vikt jag också :P Men du har ju fött 3 barn för tusan ;) haha!

Wysteriia sa...

Jag har så dålig självdiciplin samt svårt att gå ner i vikt så jag tror jag kommer bli rätt stor när väl den dagen kommer faktiskt...HAHA

Wysteriia sa...

Äh men mina lår går ju redan ihop :P Är de nått jag har så är det ju lår + mage ;) höhö

Carita sa...

Låter som helgen blir bra :) Duktig du är som tränar :)

Emma sa...

Sv; Haha ja Maria jag kmr ha kvar samma nr :P

Albin sa...

Hehe, tack så mycket. Nämen hur kan en man motstå ett par Converse. Nähe du får allt ta och köpa ett par åt honom, hehe! ^^

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)