torsdag 25 februari 2010

Sandviken

Då var det torsdag då & da´n före da´n :) Dagen före min, Mange & Emmas roadtrip till Sandviken. Mange var hemma i 00 tiden i natt & då hade jag redan slumrat ett tag men drömde en mardröm om att han åkte av vägen så jag vaknade med ett ryck :S Ringde & kolla så att han levde å sen tog det en liten stund att somna om.
I dag har jag lagat curryfräs med nudlar & wookgrönsaker till lunch & även Emma kom och åt när hon hörde talas om den smarriga rätten :P
Sedan hängde jag med henne till stallet en vända.
Mange är nere på brandstationen nu.. Sätter i nya glas i bilen.. Den vart ju vandaliserat utanför hans jobb när han var borta förra veckan *grr*
I dag är jag nog inte såå sportig men i går körde jag ett pass yoga :) Alicia var med på nästan hela också.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)