tisdag 13 april 2010

Falsk larn ?

Bjuder på ett fotolöst borring inlägg även i dag :P Har ju iaf några som läser varje dag enligt tidigare undersökning *hehe* :)
I går hade jag något av en hemmafixardag, tvättade + vek 3 tvättar , småplocka lite å så. Hela 2 trevliga telefonmaraton med Emma oxå :P Hann prata lite i tele med Mange oxå, på dagen trodde han att han inte skulle komma hem innan fredag men sen på kvällen sa han att de nog varit falsklarm .. Får väll se då. Vågar inte tro nånting jag :P I den branschen är de inget att bli allt för upprörd över om de tar en dag extra så e det ju bara, man får tänka på de extra timmarna de får isf. Barnen är oxå vana & jag säger aldrig att han kommer hem tidigare ifall det inte är säkert.
Vackert & soligt ute i dag :) Ska se om jag lyckad få med Mira på en promenad.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)