fredag 26 december 2008

Snart e julen redan över

Går snabbt julen.. Hade en trevlig julafton här hemma iaf. I vårat klapplotteri fick jag en 3 l rödvinsdunk av pappa.. Frågan e när jag ska hinna dricka den innan den blir gammal om man öppnar den *humm* dricker ju knappt alko när jag bara e hemma.. bara de ggr jag festar mest det. Läängesen nu med andra ord .. i Okt.
I slutet av Jan ska jag då ta mej i väg & partaja med vännerna längre bort & det ser jag massa framemot *saknar*
Barnen fick massa kul klappar.. kläder, Barbies, pennor i massor ( de stora älskar att rita ),spel, pussel mm
I går var vi bara hemma & tog de lungt, var asa trött. Barnen pysslade med sina nya grejer & var nöjda med det. På kvällen såg jag & Mange på 2 filmer. Mamma Mia & Bad Santa.
I eftermiddag ska vi på släktmiddag i Oxberg hos en av mina morbröder.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt att du hade ne blogg oxå=)hihi 3l röd vin, nu gäller d att partaja lite för dig=)

Anonym sa...

Nej sängen e från ikea. Tråkigt att ni fick byta botten snabbt på eran, jysk har tyvärr inte bästa kvaliten.
Köpte en bädsoffa därifrån men en planka gick snabbt sönder i den, men hade garanti å en fick en ny.

Carita sa...

3liter rödvin hoho, då har du iaf dricka ;)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)