måndag 21 september 2009

2 promenader

Det blev hela 2 promenader i dag. Först min 8 km i skogen på morgonen & sen en på en timme ca runt i Rot på eftermiddagen med Emma. Aldrig mätt den men minst 5 km iaf får man ju hoppas :P
Är ensam med barnen nu när Mange e på övning just nu.. Petronella har fått vattenkoppor nu så inte vet jag om det är en tidsfråga innan dem andra får det också.
Ska snart ta lite te´och kvällsmacka..Läsa med stora tjejerna först bara.
Fick trevligt sms av Cilla i morse som åkt till Spanien i 1 1/2 vecka, hon kommer att vara saknad i vårt lilla gäng men ses ju snart igen & kan ju ses lite på nätet =P
Ja det e väll min dag det.. Har hyrt filmen " The boat that rocked " också men får se om jag orkar se den i kväll.Hyrde "discodaggarna" åt barnen också som dem såg på. Mira är himla pappa gosig nu sen han kom hem =)

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)